Informuję, że XXXIX Sesja Rady Miasta odbędzie się w piątek 24 czerwca 2022 r.(piątek) o godz. 14:00 w sali sesyjnej Urzędu Miasta Ustroń.
Z uwagi, że będzie to sesja absolutoryjna, zgodnie z art. 28aa ust. 4 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) – dalej u.s.g, Rada rozpatrzy Raport o stanie Miasta Ustroń w roku 2021. Nad przedstawionym raportem zostanie przeprowadzona debata. Zgodnie z art. 28aa ust. 6 u.s.g. w debacie nad raportem o stanie miasta głos mogą zabierać mieszkańcy miasta. Wymogiem jest (zgodnie z art. 28aa ust. 7 i 8 u.s.g. ), aby mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie złożył do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej
w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie miasta. Wzór zgłoszenia oraz lista poparcia dostępne będą w Biurze Rady Miasta Ustroń oraz na stronie www.ustron.pl. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Przewodniczący Rady Miasta Ustroń
Marcin Janik