Uprzejmie informuję, że najbliższa XXIV Sesja Rady Miasta Ustroń odbędzie się 25 lutego 2021 r. o godz. 14.00 z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. W sali sesyjnej Urzędu Miasta będzie zainstalowane specjalne stanowisko dla osób nieposiadających odpowiedniego sprzętu komputerowego czy warunków. Osoby chętne do skorzystania z tego rozwiązania proszone są o zgłoszenie się w biurze Rady pod numerem tel. 33 8579 317 do dnia 24.02.2021 r. tj. środa do godz. 12.00.
Posiedzenia poszczególnych Komisji odbędą się w terminach zgodnie z planem pracy. Radni oraz przedstawiciele Urzędu Miasta, których uczestnictwo jest obligatoryjne, biorą udział w posiedzeniu w biurze Rady Miasta z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Osoby chętne do udziału w posiedzeniu Komisji proszone są o uczestnictwo za pomocą aplikacji ZOOM.
Dane do logowania na platformie ZOOM, zarówno na sesję jak i na posiedzenia komisji, będą dostępne w biurze Rady pod nr tel. 33 8579 317.
W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Komisji może umożliwić udział w posiedzeniu osobom z zewnątrz z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.
W takim przypadku posiedzenie Komisji odbędzie się w sali sesyjnej.