INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA WNIOSKÓW W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW
Burmistrz Miasta Ustroń zachęca właścicieli zabytków do złożenia wniosków z propozycją do zgłoszenia do dofinansowania w formie dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Program przewiduje bezzwrotne dofinansowanie nakładów koniecznych określonych w art. 77 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków wskazanych w art. 22 ustawy
o ochronie zabytków.
Wniosek o udzielenie dotacji uprawnione podmioty posiadające tytuł prawny do obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub do gminnej ewidencji zabytków mogą składać w terminie do dnia 26 stycznia do godz. 15:30 w Urzędzie Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.
O zachowaniu terminu decyduje data złożenia wniosku bezpośrednio w Urzędzie Miasta w Ustroniu.
Złożenie wniosku nie stanowi gwarancji uzyskania dotacji.
Szczegółowe informacje odnośnie Rządowego Programu Odbudowy Zabytków dostępne są na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego: